Webdesign

od 5 000 Kč
Chci webdesign

Cena webdesignu (grafického designu webu) se odvíjí od množství zobrazovaných informací a kvality podkladů. Grafika pro onepage web začíná na 5 000 Kč, design firemního webu nebo e-shopu stojí 8 až 20 000 Kč.

Tvorba webu

od 10 000 Kč
Chci vytvořit web s administrací

Provedu nasazení webdesignu na systém WordPress s administrací. Postarám se o zřízení hostingu a domény, vytvoření databáze, instalaci systému, úpravy šablony a pečlivé nakonfigurování. Implementaci samotného obsahu, testování a spuštění webu. Onepage web začíná na 10 000 Kč, tvorba firemního webu / e-shopu stojí 15 až 60 000 Kč dle náročnosti, počtu stran, funkcí webu.

Logo / redesign

od 3 500 Kč
Chci logo

Jednoduchý re/design loga zvládnu od 3 500 Kč, složitější logo od 6000Kč, komplexní návrh s několika verzemi, přepracováním vybraného motivu, korekturou, výsledkem v podobě logomanuálu vyjde i na 20 000 Kč.

Vizitka

od 800 Kč
Chci vizitku

Návrh vizuálu méně propracované jednostranné vizitky od 800 Kč. Pokud navrhuji několik typů oboustranných vizitek a jejich obsahově různorodé varianty (pro vedení, obchodníky a specialisty) dostaneme se i na 7 000 Kč.

Leták, skládačka

od 1 200 Kč
Chci leták, plakát, skládačku

Jednostránkový kreativnější leták do ruky navrhnu za minimální cenu od 1 200 Kč. Návrh oboustranného, produktového letáku nebo tri-fold skládačky formátu A4, vyjde přibližně na 3 000 – 6 000 Kč.

Brožura, katalog

od 10 000 Kč
Chci brožuru, katalog

U brožury v rozsahu dvaceti stran A4 počítejte za kreativní návrh a sazbu alespoň 20 000 Kč. Sazba produktového katalogu s úpravou dodaných fotografií o objemu desítek až stovek stránek může cenu dostat na 50 000 Kč a vyšší.

Roll-up, banner

od 2 500 Kč
Chci roll-up, banner, billboard

Tvorba grafiky roll-up na veletrh, reklamní banner na budovu nebo kreativní billboard ve vysokém rozlišení se pohybuje v cenách od 2 500 – 5 000 Kč dle náročnosti, obsahu či úpravě fotografií.

Produktové foto

od 3 000 Kč
Chci produktové foto

Fotografie produktů jsou z pohledu ceny velmi individuální. Je nutno připravit scénu, světla i samotný objekt. Není jedno zda fotím např. hračku nebo mince, lahev (odlesky) či oblečení (žehlení, figurína). Záleží také na množství podobných/různorodých produktů. Dvouhodinové focení (nastavení scény, světel) včetně postprodukce fotek začíná na 3 000 Kč, celý fotoden může stát i 15 000 Kč.

Firemní identita

od 3 000 Kč
Chci firemní identitu

Základ v podobě vizitky, hlavičkového papíru a e-mailového podpisu vytvořím od 3 000 Kč. Návrh celé firemní (korporátní) identity (od loga, vizitek, přes obálky, bloky, tužky, leták, roll-up, design pracovních oděvů až po autopolepy a šablony elektronických dokumentů) vyjde i na 50 000 Kč.

Elektronické dokumenty

od 1 000 Kč
Chci grafiku Word, Excel, PowerPoint

E-mailový podpis v několika variantách vytvořím za 1 000 Kč, novou vizuální podobu firemní šablony pro produkt z balíku MS Office navrhnu od 2 000 Kč. Kompletní prezentaci např. v Power Point s originální grafikou dle dodané osnovy – 1 slajd / 900 – 1 500 Kč.

Grafika polepu aut

od 3 000 Kč
Chci grafiku polepu vozu

Návrh grafiky označení firemního auta logem, sloganem a předmětem činnosti v několika variantách začíná na 3 000 Kč. Kreativní grafika autopolepu pro několik typově odlišných aut, včetně jiného pojetí řešení pro sedan a dodávku, vyjdou okolo 10 000 Kč.

Online bannery

od 4 000 Kč
Chci bannery, direct mail

Návrh sady reklamních bannerů pro PPC kampaň v úsporném formátu začíná na 4 000 Kč. Zhotovení více typů online reklamy (bannery, direct mail) včetně vytvoření grafiky profilů na sociálních sítích (hlavička Facebook, YouTube..) stojí kolem 15 000 Kč.

Jak poptávka, nacenění probíhá?

Do e-mailu uvedťe co nejpřesněji váš požadavek, texty, formát tiskoviny či rozsah webu, vaši vizi, vzor od konkurence, přiložte produktové fotky..

Každá zakázka je specifická = jinak časově náročná. Proto Vám nejlépe nacením až konkrétní zadání.
Skicovné, návrhy projektů si účtuji. Úsilí, které designér do návrhu vložil stojí čas, počítejme orientačně 30 % předpokládané ceny díla.

Nacenění pouze na e-mail. Odpovím do 48 hodin.

POPTÁVKA SLUŽBY

OSTATNÍ SAZBY

K práci „urgent“ mimo pracovní dobu Po-Pá od 8.00 do 16.00 hod. je účtována přirážka 25 %.
K práci požadované ve dnech pracovního klidu je účtována přirážka 50 %.
Po odsouhlasení nabídky se do časového objemu započítává komunikace, schůzky i samotná grafická činnost.
Při hodinové sazbě účtuji každou započatou půlhodinu.

Fakturovaným výstupem je v případě tiskoviny vždy soubor PDF. Zdrojové soubory neposkytuji.

Nejsem plátce DPH – všechny uvedené ceny jsou konečné.