Jednotný vizuální styl
Logo, branding, firemní styl = corporate identity
Dobrý branding by měl odrážet hodnoty, cíle a vize firmy a měl by ji jasně definovat. Pokud se vám do rukou dostane jakýkoliv firemní materiál, navštívíte web nebo uvidíte reklamní spot společnosti, musíte si ho s ní spojit. Základem je samotné logo, ale identita firmy je mnohem víc než logo..
GRAFICKÝ MANUÁL
Grafický manuál je manuál dodávaný k firemnímu stylu, určuje firmě jak má využívat své logo, barvy, písma a veškeré ostatní grafické prvky vytvořené grafickým designérem.
Grafický manuál typycky obsahuje tato grafická zpracování:
– definice logotypu, barev a fontů
– zpracovnání vizitek, identifikačních karet
– hlavičkové papíry, dopisní obálky
– branding reklamních předmětů (firemní textil, dárkové předměty)
– návrhy na označení firemních vozidel
– návrhy navigačních a orientačních systémy.
Ukázka z grafického manuálu ↓
VÝSTUPNÍ DATA
Pokud se společnost rozhodne investovat do jednotného vizuálního stylu, je nutné počítat s investicí v řádu několika desítek tisíc korun. Prvotním výstupem je samotný grafický manuál, který definuje veškeré domluvené firemní prvky …logo, merkantilní tiskoviny, el. médía, firemní oděvy, polep vozidel (může být v rozsahu přes 60 stran) a sjednotí všechny tyto dokumenty.
Poté následuje samostatné zpracování jednotlivých položek grafického manuálu do tiskové podoby a příslušných výstupních formátů (PDF, EPS, PNG, JPG..) pro tiskárnu, polep vozidla..
Fakturovaným výstupem je v případě tiskové grafiky vždy soubor PDF. Zdrojové soubory neposkytuji.